چرا مرغ و تخم مرغ ماشینی نخوریم؟!

چرا مرغ و تخم مرغ ماشینی نخوریم؟!

امروزه بیشتر مواد غذایی به صورت صنعتی تولید می شود. تخم مرغ و مرغ هم از این قاعده مستثنی نیستند.
تمام مرغهائی که به نام مرغ ماشینی وجود دارد در عرض ۳۵ روز باید به دست مصرف کننده برسد.
در عرض این ۳۵ روز این حیوانات در فضایی زندگی می کنند که فاقد نور طبیعی هست و از نور خورشید که حق هر موجودی است محرومند، امکان حرکت آزادانه ندارند، امکان خواب ندارند چون بطور شبانه روزی چراغهای سالن روشن هست، برای اینکه بیشتر بخورند و تندتر تخم بگذارند. چون خواب ندارند امکان دفع سموم که در حیوانات در طی خواب اتفاق میافتد را ندارند.
در مرغداری های صنعتی ۲۴ ساعته مهتابی ها روشن است و این مضر برای سلامتی مرغ ها است چرا که مرغ حیوانی است که باید روز بیدار و شب استراحت کند.
چرا مرغ و تخم مرغ ماشینی نخوریم؟!
در مواد غذائی این مرغ ها آنتی بیوتیک زیادی وجود دارد برای اینکه ویروس ها اثری روی مرغ ها نداشته باشند و در مرغها علائمی نشان داده نشود. همین ویروس ها با خوردن گوشت مرغ به بدن انسان وارد می شود.
در حالت طبیعی این مرغها از سبزیجات، گندم سالم، و مواد زائده میوه جات تغذیه می کنند به همین دلیل پروتئین گیاهی به پروتئین های حیوانی خوب در بدن مرغ های طبیعی تبدیل می شود. در صورتی که در مرغداری های صنعتی فقط مواد دستکاری شده ژنتیکی مثل ذرت، سویا و آنتی بیوتیک و هورمون به این ها داده می شود.
در این مرغداری های صنعتی خیلی از مرغ ها هم زیرِ دست و پا می میرند و بسته بندی شده و به دست مصرف کننده می رسد.

به نظر شما این موجودات یا تخم آنها شایستگی اینکه غذای انسان قرار بگیرند را دارند؟ آیا چنین گوشت و چنین تخم مرغی جز آلودگی و بیماری نصیب ما میکند؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *