کینوا شکلاتی صبحانه

صبحانه یک وعده غذایی مهم است، ولی گاهی تهیه صبحانه سالم تبدیل به چالش می شود. کینوا شکلاتی صبحانه ای متنوع و مقوی است و انرژی مورد نیازتان را تأمین می کند.
تنوع در مواد صبحانه رغبت افراد را به صرف صبحانه افزایش می دهد. این صبحانه خیلی سریع و راحت آماده می شود و ظاهر زیبایی هم دارد که تمایل شما را برای خوردن صبحانه افزایش می دهد.
پروتئین، در وعده غذایی صبحانه به منظور تأمین سوخت مورد نیاز بدن باید قرار داشته باشد، کینوا یک منبع پروتئین مرغوب و با کیفیت است. کینوا یک غذای فوق العاده است. دانه های کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها و املاح معدنی است.

کینوا شکلاتی صبحانه

مواد لازم
کینوا سفید 👈 نصف پیمانه
کاکائو 👈 نصف پیمانه

موز 👈 یک عدد متوسط
خرمالو 👈 یک عدد متوسط
انار 👈 یک عدد متوسط

کینوا شکلاتی صبحانه

طرز تهیه کینوا شکلاتی صبحانه

کینوا را به روشی که در اینجا آموزش داده شده است بپزید. بعد از اینکه شعله را خاموش کردید کاکائو را داخل قابلمه بریزید تا ذوب شود. سپس کینوا را داخل ظرفی که می خواهید سرو کنید، بریزید.

کینوا شکلاتی صبحانه

موز و خرمالو را برش داده و روی کینوا بچینید.
انار را دانه کرده و روی کینوا بریزید.
می توانید از انواع میوه های فصل مانند توت فرنگی و کیوی هم برای روی کینوا استفاده کنید.

روی میوه ها مقداری شکلات ذوب شده جهت تزئین بریزید.
اگر نگران مصرف کالری نیستید می توانید مقداری کره و شکر بعد از پخت کینوا به آن اضافه کنید.

این صبحانه خوشمزه و مقوی برای ورزشکاران در تغذیه ورزشی ، افراد رژیمی ، افرادی که به تغذیه سالم و رژیم سالم اهمیت می دهند ، افرادی که در رژیم لاغری هستند و سبک زندگی سالم و تناسب اندام را انتخاب کرده اند همچنین برای کاهش وزن هم مناسب است.
همچنین می توانید کینوا شکلاتی را به عنوان یک میان وعده مقوی برای کودکان آماده کنید و از انواع میوه های فصل برای تزئین آن اسفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *